Młynki do przypraw, tradycyjnie wykonywane z drewna, mogą stanowić nie tylko praktyczny, ale także dekoracyjny dodatek do jadalni. Jednak dzięki współcześniejszemu materiałowi jakim jest przejrzysty akryl, producent Peugeot oferuje także młynki, w których sama przyprawa stanowi element prezentacji.
Młynki do pieprzu i soli często pozostają na widoku – w jadalni lub w kuchni – stając się częścią charakteru i wystroju pomieszczenia. Łączące bejcowane drewno z satynową stalą nierdzewną młynki Madras marki Peugeot będą doskonałym wyborem jako uzupełnienie wnętrza o współczesnym stylu zawierającym elementy industrialnej surowości i ciepłej klasyki.
Marka Peugeot to królowa tradycyjnych młynków do przypraw. Producent pomógł w spopularyzowaniu młynków do pieprzu w Europie w drugiej połowie dziewiętnastego wieku, kiedy kucharze mieli w zwyczaju kruszyć ziarenka pieprzu z użyciem moździerzy. Nie znaczy to jednak, że wszystkie młynki do przypraw tej francuskiej marki podążają za tymi samymi konwenansami: prezentujemy młynki, które odchodzą od znanych wszystkim norm.
szklanka, podstawka chłodząca i podkładka
193,90 zł
Historia firmy rozpoczęła się w 1810 roku, kiedy bracia Peugeot założyli hutę stali w odziedziczonym młynie. 30 lat później powstał pierwszy produkt kuchenny marki – stalowy młynek do kawy o drewnianej obudowie. W 1874 roku wydany został pierwszy porcelanowy młynek do pieprzu, który następnie pojawił się w wielu rozmaitych wersjach – między innymi wykonanych z drewna, srebra i bakelitu (jednego z pierwszych produkowanych na dużą skalę tworzyw sztucznych). Od tamtej pory oferta marki wciąż się rozszerza wychodząc naprzeciw najbardziej wymagającym smakoszom.
Duma ze swojej historii i pochodzenia to nie jedyna wartość, którą reprezentuje marka Peugeot. Patrzący w przyszłość potomkowie braci Peugeot skupiają się na stylu i innowacji, chcąc jak najlepiej wspierać zarówno profesjonalnych kucharzy, jak i rodzinnych smakoszy na całym świecie. Drewno używane przy wyrobie młynków pochodzi z lasów z certyfikatem PEFC – organizacji promującej zrównoważoną gospodarkę leśną, firma dba więc nie tylko o swoich klientów, ale także o środowisko, w którym żyją.