menu
Moje Kontokoszykszukaj
nasze sklepy: Warszawa, Katowice
BLACK FRIDAY
BLACK WEEKEND
CYBER MONDAY
od 25.11 do 28.11 rabaty do 56%
BLACK WEEKEND
od 25.11 do 28.11 rabaty do 56%

rzemiosło przemysłowe

Alessi - Ercolino - otwieracz do butelek - długość: 19 cm

Alessi - Ercolino - otwieracz do butelek

długość: 19 cm

193,00 zł

Alessi - uchwyt na zdjęcie - wymiary: 3 x 6 x 5 cm

Alessi - uchwyt na zdjęcie

wymiary: 3 × 6 x 5 cm

148,00 zł

Alessi - Twergi - misa na owoce - średnica: 30 cm

Alessi - Twergi - misa na owoce

średnica: 30 cm

990,00 zł

2 kolory do wyboru
 
 
pokaż szczegóły
Alessi - Twergi - pojemniki kuchenne

Alessi - Twergi - pojemniki kuchenne

180,00 – 193,00 zł

2 pojemności do wyboru
0,75 l
1,0 l
3 kolory do wyboru
 
 
 
pokaż szczegóły
Alessi - Twergi - korkociąg - wysokość: 18 cm

Alessi - Twergi - korkociąg

wysokość: 18 cm

396,00 zł

3 kolory do wyboru
 
 
 
pokaż szczegóły
Alessi - Twergi - młynki do przypraw - wysokość: 11 cm

Alessi - Twergi - młynki do przypraw

wysokość: 11 cm

387,00 zł

3 kolory do wyboru
 
 
 
pokaż szczegóły
Alessi - Twergi - młynki do przypraw - wysokość: 15 cm

Alessi - Twergi - młynki do przypraw

wysokość: 15 cm

423,00 zł

3 kolory do wyboru
 
 
 
pokaż szczegóły
Alessi - ramka na zdjęcia - wymiary: 15,5 x 14 cm

Alessi - ramka na zdjęcia

wymiary: 15,5 × 14 cm

198,00 zł

Alessi - Twergi - młynki do przypraw - wysokość: 23 cm

Alessi - Twergi - młynki do przypraw

wysokość: 23 cm

540,00 zł

3 kolory do wyboru
 
 
 
pokaż szczegóły

sztuka

Alessi - Proust - wazon - wysokość: 40 cm

Alessi - Proust - wazon

wysokość: 40 cm

3375,00 zł


paradoks

Alessi - Merdolino - szczotka do sedesu - wysokość: 48 cm

Alessi - Merdolino - szczotka do sedesu

wysokość: 48 cm

1125,00 zł


dalej

Alessi - Cohncave - misy na owoce

Alessi - Cohncave - misy na owoce

607,00 – 855,00 zł

2 średnice do wyboru
33 cm
49 cm
2 kolory do wyboru
 
 
pokaż szczegóły

hybrydyzacja

Alessi - Anna G. Galla Placidia Limited Edition - korkociąg - wysokość: 24 cm

Alessi - Anna G. Galla Placidia Limited Edition - korkociąg

wysokość: 24 cm

337,00 zł

Alessi - Alessandro M. Galla Placidia Limited Edition - korkociąg - wysokość: 21 cm

Alessi - Alessandro M. Galla Placidia Limited Edition - korkociąg

wysokość: 21 cm

306,00 zł


laboratorium badawcze

Alessi - La Conica - kafeteria stalowa - na 3 filiżanki

Alessi - La Conica - kafeteria stalowa

na 3 filiżanki

1305,00 zł


ironia

Alessi - Bulbul - czajnik z gwizdkiem - pojemność: 2,5 l

Alessi - Bulbul - czajnik z gwizdkiem

pojemność: 2,5 l

877,00 zł


pogranicze

Alessi - Juicy Salif Studio n.3 - wyciskacz do cytrusów - wysokość: 29 cm

Alessi - Juicy Salif Studio n.3 - wyciskacz do cytrusów

wysokość: 29 cm

4500,00 zł


rzeczowość

Alessi - Farfalla - dziadek do orzechów - wysokość: 10 cm

Alessi - Farfalla - dziadek do orzechów

wysokość: 10 cm

216,00 zł


przekraczanie

Alessi - La Cubica - garnek - wymiary: 22 x 17 x 19,5 cm; pojemność: 2,4 l

Alessi - La Cubica - garnek

wymiary: 22 × 17 × 19,5 cm; pojemność: 2,4 l

1339,00 zł

Firma Alessi rozpoczęła się jako warsztat Fratelli Alessi Omegna w 1921 roku. Swoje stulecie marka obchodzi przez cały rok, co miesiąc przedstawiając obiekty reprezentujące jedną z dwunastu wartości. Produkty to przede wszystkim hołdy historii marki – dawne prototypy po raz pierwszy wykorzystane w masowej produkcji, klasyczne elementy w nowych barwach i artystyczne ikony. Wszyscy, którzy tworzą potęgę Alessi, mają nadzieję, że celebracja ta stanowi początek kolejnego wieku łączenia sztuki z funkcjonalnością.

Rozpoczynając od maja 2021 roku Alessi zaprezentowało obiekty reprezentujące następujące wartości:

  1. Rzemiosło przemysłowe (Industrial Craftsmanship). Fabryka Alessi w pewnym sensie łączy masową produkcję z czułą dłonią rzemieślnika. Taśma produkcyjna w każdej chwili może zostać zmodyfikowana, aby dokładniej odwzorowywać intencję projektanta.
  2. Sztuka (Art). Wyobraźnia to potężna siła, która pozwala artystom zmieniać świat wokół siebie. Pamiętają o tym designerzy Alessi, którzy swoje projekty traktują jak dzieła sztuki – zdolne do wpływania na przestrzeń wokół siebie zmieniając jej charakter.
  3. Paradoks (Paradox). Stawianie oczekiwań na głowie, łączenie ze sobą pozornie sprzecznych idei, odwaga sięgnięcia po to, co dziwaczne. Dzięki takim ideom zwykłe obiekty codziennego użytku w rękach projektantów Alessi stają się czymś zupełnie nowym.
  4. Dalej (Beyond). Aby uniknąć spoczęcia na laurach i stagnacji, projektanci Alessi zawsze chcą postawić kolejny krok. Dalsza ewolucja marki możliwa będzie tylko wtedy, gdy tworzące ją osoby zawsze sięgać będą dalej i dalej.
  5. Hybrydyzacja (Hybridisation). Łączenie najróżniejszych kultur i dyscyplin to umiejętność bardzo ważna tam, gdzie powstają produkty zarówno ładne, jak i praktyczne. Sztuka, poezja i design mogą dzięki temu odnaleźć się w świecie produkcji fabrycznej.
  6. Laboratorium badawcze (Research Lab). Historia Alessi pokazuje, że powstające w fabryce snów przedmioty zawsze mogą być udoskonalone. Projektanci są więc niczym prowadzący badania naukowcy, którzy szukają odpowiedzi na pytanie: jak?
  7. Ironia (Irony). Akcesoria kuchenne to nie zabawki… chyba. Czasem zabawa projektem umożliwia stworzenie czegoś wyjątkowego. Dlatego nie warto ograniczać się do brania wszystkiego na poważnie.
  8. Pogranicze (Borderline). Chcąc stworzyć coś unikalnego, projektanci stąpają po bardzo cienkiej granicy. Jeśli za bardzo skupią się na użytkowości, ich dzieło zatonie w morzu podobnych produktów. Jeśli jednak przesadzą w drugą stronę – artyzmu – odbiorcy uznają przedmiot za zbyt wyszukany i skomplikowany. Ciągłe szukanie balansu wymaga kreatywności i odwagi.
  9. Poezja (Poetry). Słowo to pochodzi z greckiego poiesis oznaczającego twórczość. Zadaniem projektanta jest właśnie tworzenie – ekstrawaganckie formy i łamanie konwencji to niezwykle ważne elementy sztuki designu.
  10. Rzeczowość (Thingness). Przedmiot osiąga ją, gdy idealnie reprezentuje esencję celu, dla którego został stworzony. Wtedy może stać się archetypem swojej kategorii. Zaprojektowanie takiego przedmiotu – to dopiero wyzwanie.
  11. Przekraczanie (Transgression). Zasady i granice są potrzebne, aby świat mógł funkcjonować. Ale łamanie zasad i przekraczanie granic jest potrzebne, aby świat mógł się rozwijać! Dotyczy to zwłaszcza świata designu, który walczy ze stagnacją i nudą.
  12. Perspektywa na przyszłość (Futurespective). Czy technologia może pomóc w odwiecznym poszukiwaniu piękna? Tego nie wiemy, ale dopóki próbujemy się dowiedzieć, możemy wierzyć, że odpowiedź czeka na nas w dniach, które nadejdą.

inspiracje i ciekawostki z naszego bloga

bądź na bieżąco

otrzymuj naszą gazetkę z informacjami o nowościach i promocjach

Moje Konto
zaloguj mnie
nowe konto|przechowalnia||pomoc