Wiesz, że pierwszy młynek do pieprzu został zbudowany przez… braci Peugeot, którzy przed rozkręceniem biznesu samochodowego zajmowali się konstruowaniem prostych urządzeń kuchennych?
Znajdziesz tutaj najnowsze propozycje akcesoriów kuchennych od czterech niemieckich marek: Zassenhaus, Cilio, Kela i Lurch.
Jeśli jesteś ekologicznym frikiem (w jak najlepszym tego słowa znaczeniu), a dobro naszej planety nie jest Ci obojętne – sięgnij po jeden z produktów z serii Eco Line marki Zassenhaus.
Nawet jeśli nie masz grilla (lub nie chce Ci się go rozpalać) możesz cieszyć się smakiem grillowanej kiełbasy, karkówki czy warzyw. Wystarczy tylko odpowiednia patelnia grillowa.
Produkty Stanley brały udział w wojnach, latały w kosmos, towarzyszyły podczas penetrowania dna oceanów i były zabierane na wyprawy na biegun. Przez prawie 100 lat istnienia przyzwyczaiły użytkowników do pewności jaką dają.
Produkty marki Alessi to prawdziwe dzieła sztuki użytkowej, które zachwycają swoim oryginalnym designem.
Küchenprofi to niemiecka marka z 90-letnią tradycją, której produkty są tworzone z wysokiej jakości materiałów.
Wiosenna pogoda zagościła nie tylko w kalendarzu, ale i za oknem – czas zatem na ucztowanie pod chmurką, czyli grillowanie. Niemiecka marka Kuchenprofi pomoże Ci skompletować potrzebne akcesoria.
Jak tam spełnianie noworocznych postanowień? Niedługo połowa roku, czas więc skreślić z listy „zacznę ćwiczyć”, „będę codziennie biegać” lub „zacznę zdrowo się odżywiać”! Piękna pogoda za oknem sprzyja wysiłkowi fizycznemu, warto więc pomyśleć o odpowiednim ekwipunku: butom do biegania, strojowi oraz butelce na wodę.
Patelnie marki Staub zostały wykonane z żeliwa, czyli stopu żelaza z węglem, materiału, który ma opinię „niezniszczalnego”. Patelnie bardzo dobrze absorbują i przewodzą ciepło, równomiernie je rozprowadzając.
Kolekcja Caffe Club Floral marki Villeroy & Boch została wzbogacona o biały serwis kawowy z wypukłym roślinnym motywem, który nadaje mu niepowtarzalnego uroku. Komplet składa się z: kubków, talerza na ciasto i filiżanek do espresso oraz białej i czarnej kawy. Taki zestaw sprawi, że filiżanka ulubionej kawy w towarzystwie ciasta lub croissanta na talerzyku będzie ucztą nie tylko dla podniebienia, ale także oczu.
Kolekcja porcelany Artesano Nature marki Villeroy & Boch została zainspirowana barwami natury: zieleni, błękitu i beżu w stonowanych, pastelowych barwach. Ręcznie malowane filiżanki, talerze i miseczki to prawdziwe dzieła sztuki użytkowej. Elementy kolekcji Artesano Nature będą dobrze współgrały z białą porcelaną Artesano Original.
Urządzenia elektryczne marki Cilio – toster, czajnik i jajowary – zostały utrzymane w stylu retro, jednak za sprawą funkcjonalnych rozwiązań, świetnie sprawdzą się jako element wyposażenia nowoczesnej kuchni.
Wiosna za oknem skłania do opuszczenia domu i wyruszenia na łono natury. Piknik? Wypad za miasto? Popołudnie na plaży? Całodniowa rowerowa lub piesza wycieczka? A może ciężki survival w lesie? Bez względu na wybór sposobu spędzania czasu na świeżym powietrzu nie warto zapominać o odpowiednim ekwipunku.
Nadszedł maj, a z nim sezon na pikniki, piesze lub rowerowe wycieczki i wypady za miasto. Aby nie zgłodnieć podczas przebywania na świeżym powietrzu, zaopatrz się w torbę lub plecak termiczny marki Cilio. Dzięki termoizolacji kanapki i owoce pozostaną świeże, a napoje chłodne.
Kolekcja Formaggio (po włosku „ser”) niemieckiej marki Cilio to produkty stworzone specjalnie z myślą o miłośnikach gorgonzoli, goudy, grana padano, chedara czy camemberta.
Niemiecka marka Cilio zasłynęła produktami związanymi z kulturą picia kawy, z czasem jednak poszerzyła swój asortyment o inne sprzęty do: kuchni, jadali i baru. Wszystkie produkty cechuje wysoka jakość użytych materiałów oraz eleganckie wzornictwo.
Patelnie SensoRed marki Fissler to nowe, innowacyjne rozwiązanie w smażeniu. Powłoka patelni została wyposażona w nowoczesny pigment, który zmienia kolor (z czerwonego na bordowy) wtedy, gdy patelnia osiągnęła idealną do smażenia temperaturę.
Jamie Oliver to człowiek-orkiestra: jeden z najsłynniejszych kucharzy świata, a na pewno najsłynniejszy w swoim kraju (Wielkiej Brytanii), autor kilkunastu książek kucharskich i prawie 30 autorskich programów telewizyjnych, twórca platformy Food Tube, aktywista społeczny, propagator zdrowego żywienia, twórca kampanii przeciwko śmieciowemu jedzeniu w szkołach, ojciec piątki dzieci i bardzo sympatyczny człowiek.
Na wiosnę marki Mastrad i Tomorrow’s Kitchen przedstawiają szereg innowacyjnych produktów, które ułatwią kuchenne zadania.